onsdag 10. april 2013

PÅ TIDE Å FÅ SE MER AV KJØKKENET MITT ??

Denne delen av kjøkkenet har jeg ikke vist på bloggen før og under ser dere hvorfor :/

Flisene over kjøkken benken var grusomme, men nå blir det en forandring på det :)) Endelig!!!
En lite mini makeover på kjøkkenet er det jeg holder på med nå :)) Grunning og maling av fliser og benkplate.
Jeg får ikke byttet ut kjøkken innredningen som jeg helst har lyst til.Men når ikke det lar seg gjøre enda er dette en fin forandring som jeg kan leve med en stund :))
Gulvet blir tatt nærmere sommeren.
Hmmm,her må der fuges mellom flisene og benkplata ser jeg :/



Her under ser dere herligheten :)) 
Vakkert ? NOT
Veggene skal bli lyseblå slik som kjøkkenet til Liv i Livs Lyst.
Dette har jeg tenkt på lenge, liker så godt denne fargen ♥ 
Leiligheten i Oslo hadde vi blått kjøkken og jeg bare elsket det kjøkkenet
Berit med blogge Underberget har også malt i den fargen og det ble sååå fint

Bare grunnet flisene, men så lekkert 
allerede :)) Måtte prøve pynte litt, hi hi
Den fine duken fikk jeg i gave med Mette fra Fjellromantikk, så nydelig
Gleder meg til det er ferdig :))
Lager et innlegg når det er litt mer 
å vise :))

Ha en fin onsdag kjære blogg- venninner 
vi knottes ;))

Klemmer Bente mor

15 kommentarer:

  1. Tror dette blir veldig bra jeg! Veldig greit å Gjøre det beste utav det vi har;-) så skjønn duk du har fått!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  2. Dette kommer til å bli veldig koselig :)

    SvarSlett
  3. Så supert - å male fliser er knall-lurt!! Gleder meg til å se ferdig resultat. mange klemmer din vei <3

    SvarSlett
  4. Dette kommer til å bli kjempefint Bente! :)
    Koselig kjøkkenpynt du har og den
    duken du fikk var nydelig.
    Gleder meg til å se resultatet når du er ferdig :)


    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Litt maling gjør virkelig underverker :) Er sikker på at kjøkkenet ditt blir kjempefint! Eg har også malt kjøkkenet mitt lyseblått. Looooove it! :) Gode klemmer til deg <3 :)

    SvarSlett
  6. Dette blir kjempefint! Flott å få det lyst. Jeg malte med gulvmaling over flisene på kjøkkenet her. Det har holdt seg godt.

    SvarSlett
  7. Så gøy at du også har satt igang med kjøkken make-over! Du blir sikkert like fornøyd med fargen som jeg:-))) Litt av en jobb å ta flisene også, flinke deg! Jeg har også noen triste kvadratiske fliser med 90-talls motiv på enkelte, det ble litt bedre når veggene ble blå, men fortsatt ikke helt optimalt.. Får se hva jeg orker etterhvert. Gleder meg til å se resultatet hos deg! Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Berit

    SvarSlett
  8. Har noen lignende fliser med fruktmotiv på, og i tillegg
    en skikkelig mørkt ubehandlet kjøkkeninredning.
    Må si at jeg orker egentlig ikke tanken på å gjøre noe med det.
    Så da får en heller være minst mulig på kjøkkenet og får gjort litt
    der det ikke krever like mye.
    Det blir fint hos deg. Lykke til med det videre arbeidet. :)

    SvarSlett
  9. Dette kommer jo til å bli helt superfint !!!
    Flinke deg !
    Blir nydelig med blått..
    Syns du hadde pyntet så koselig allerede jeg ..så fin duken var !
    Gleder meg til å se mer .
    Klem..klem

    SvarSlett
  10. Dette blir jo bare kjempefint!!:)
    Utrolig hvordan man kan trylle med litt maling!
    Tenker det kommer til å bli fint når du er ferdig.
    Lyseblått er en nydelig farge!!
    Duken passet så fint inn på kjøkkenbenken din:)
    Ha en kjempefin dag og lykke til med arbeidet!
    Klem fra
    Reidunn

    SvarSlett
  11. Ja da har du litt jobbings,men det greier du fint. nydelig blåfarge da.
    Klemz

    SvarSlett
  12. Det er jo smart å male benk og fliser- det gjør en hel masse det :) og alltid godt med litt forandring uansett ! Elsker lyseblått og har det på veggene på kontoret til mannen- og er så glad for at vi valgte den fargen der. Du har masse å glede deg til nå :)

    Ønsker deg en fin dag Bente :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  13. Hei på deg!
    så fint det blir, og så flink du er!!!
    Jeg lurer også på å male kjøkkenet blått. Men er litt usikker....
    Synes det er veldig fint hos andre. Bla. ant. hos Liv!
    Vi får se. Blir nok ikke noe før konfirmasjonen iallefall.

    Ha en fin dag! Hos oss snør det masse, og jeg ordner til kundekveld i butikken som er i kveld. Er så spendt, og gleder meg masse! Klem

    SvarSlett
  14. Ja hvorfor ikke gjøre noe med det istedenfor å irritere seg over det.:) Et par strøk maling gjør underverker, blir spennende å se det når det er ferdig. Blått er fint på kjøkken, jeg angrer iallefall ikke på at jeg malte furuen skyggeblå. Er spent på resultatet. :)

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  15. Kjekt meg litt forandring, og så
    spennende å se hvordan det blir ღ
    Fargen er også nydelig, gleder meg
    til å se :) Nå skal jeg ta en titt
    nedover her siden jeg var innom
    sist - før jeg tar kvelden :) Ha en
    fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥