søndag 14. april 2013

ROSA STJERNE PAPIR OG POSTKASSE

Rett før helga kom denne flotte rosa stjerne pakken med en rosa postkasse inni :))
Jeg hadde lykken med meg og vant Give Away hos Villaveien 1
Postkassene fra BRUKA DESIGN er såå fine 
Tror den skal få henge i gangen min :)
*Nydelig kort fikk jeg også*
Male prosjektet mitt blir litt mer enn jeg først hadde planlagt.Skap dørene blir også malt, det baller på seg for å si det slik, he he.Er det ikke typisk ;) 
Dørene blir også lys lys blå samme som veggene ♥ 
Da må dere ha en fin søndag mine kjære 
blogg venner ♥ 
Her skal jeg snart sette inn 
nakkekoteletter til steking :) mmmm

Vi "snakkes" :)

Klemmer Bente

14 kommentarer:

  1. En superskjønn postkasse. Å så spennende med kjøkkenet ditt, gleder meg til å se hvordan det blir.

    Klemmer i fleng til skjønne du

    SvarSlett
  2. Så heldig du var som vant! Flott postkasse. God stemning med de tente lysene i de fine glassene. Blir nok flott på kjøkkenet ditt, blir spennende å se når du er ferdig.

    SvarSlett
  3. Wow så heldig du var :) kunne godt tenkt meg den. Vi deler postkasse stativ med 11 andre, så den hadde skilt seg flott ut :)

    Nakke koteletter er godt...her blir det kyllingbryst og hjemmelaget potetmos !

    En strålende flott uke til deg venne <3

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Så gøy å vinne noe så fint!!:) Den var jo bare kjempesøt:)
    Det var et nydelig stemningsbilde du hadde med de fine lyslyktene!!:)
    Det blir så spennende å se når dere er ferdig med kjøkkenet:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Klem fra
    Reidunn

    SvarSlett
  5. Så heldig du var som vant den nydelige postkassen.
    Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett
  6. Å, så skjønn postkasse! Jammen var du heldig:-) Gleder meg veldig til å se det ferdige kjøkkenet ditt. Håper du har hatt en fin helg og sender deg en god klem for den nye uka.

    SvarSlett
  7. Heldige deg som ble den lykkelige eier av den fine postkassen!!
    Har den jeg og men her er det barnebarna som bruker den ute i lekehytta.
    Superkoselig !
    Jeg er så spent på kjøkkenet ditt ..kommer til å bli bare SÅ fiiint !!
    Her er det strikking på gang ..når i mai var det sånn cirka ???
    Ønsker deg en god ny uke Bente
    Klem Anne

    SvarSlett
  8. Å hei verdens skjønneste Bentevenn! Tusen takk for så gode ord....blir GLAD!
    Lykke til med maling,gleder meg å se, du er så flink!

    Ha det godt så lenge da!
    God GOOOD klem
    Camilla .

    SvarSlett
  9. Hehe, kjenner til det der altså ;-) rart med det! :-)
    Gleder meg til å se det endelige resultatet.

    Postkassene fra bruka design er så fine!
    Heldig med premien der ;-)

    Ha en fin dag!

    Klemmer

    SvarSlett
  10. for en delikat og nydelig postkasse....heldig som vant!
    det er deg vel unt :-)

    klem tone

    SvarSlett
  11. HEi Bente:)
    SÅÅÅ kjekt at du vant postkassen. Den blir sikkert flott i din fine gang.
    For hjemme ditt er så nydelig og det er så koselig å titte inn til deg.
    Du er superflink :)
    Ha en fin uke søta.
    Klem klem og enda en KLEM

    SvarSlett
  12. Grattis till vinsten, vilken fin postlåda <3 Agnes har en sån i sitt rum, o i den lägger hon hemliga meddelanden o annat intressant,) Såå fint papper också, älskar stjärnmönster!
    Ha en härlig tisdag, kramar till dig!! / Fia

    SvarSlett
  13. Hei!! WOW så heldig du var da!!
    De postkassene er bare så fine!!!

    Blir fint på kjøkkenet ditt nå, tenker jeg!!!

    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  14. Så koselig og nydelig gave du vant! Hadde virkelig kunne tenkt meg en slik postkasse! Jeg er jo i tillegg i det rosa hjørne for tiden, sukk:-)
    Så spennende med kjøkkenoppussing! Jeg er bok litt sen til å svare på spørsmål ang blåfarge, men måtte finne koden;-) uansett, den er s0510R90B, altså ikke helt lik liv sin..

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥