tirsdag 10. september 2013

MINE NYE FINN.no FUNN......IGJEN

Det er rett og slett for mye fristelse å titte innom 
finn.no for meg.
Denne gange bare MÅTTE jeg bare ha det..... :)
Mannen er lettere fortvilet over meg,haha
Men i tillegg kjøpe noe som man ikke heeeelt har plass til, ja 
da byr det på litt frustrasjon :))
Her er innsiden på den ene gamle kjøkkenbenk døra
Beklager litt dårlig bilde kvalitet 
(tatt med mobilen i dårlig lys forhold)

Denne minste kjøkken benken skal bli mitt nye tv-bord :)
Stereoanlegget blir inni her også.
Lurer på å male over med en lignende antikk hvit/lyys grå farge.
Eller skal den være slik den er? Hmmmm



Så er det denne lange kjøkken benken på 1.60 lang.
Kunne jo ikke la den stå igjen?
Hvor skal jeg sette den mon tro??
Noe må vekk i alle fall ;)
Er det noen som kjenner seg igjen her?hihi

Må få sagt at jeg gjorde et real røverkjøp :)) Er såå fornøyd og glad for at jeg kom over dette
Nærmere 100 år gammelt sa damen som solgte det og fra en gård ikke så langt fra her jeg bor.

Da må dere ha en fin uke alle sammen :))

Klem på klem fra meg


14 kommentarer:

  1. Så klart du bare MÅTTE ...
    Et herlig funn!
    Røverkjøp kan man da ikke motstå .
    Gleder meg til å se hva du gjør og hvor det havner ..lykke til !

    Fin kveld til deg !
    Klem..klem..

    SvarSlett
  2. Å for noen skatter! Såååå gøy!
    Det er Darlingen hos oss son er Finn.no gal❤
    Og heldig for meg da.....her om dagen fant han 7 stk jernkrukker og ringte med en gang og fikk kjøpt de.....handlingens mann!
    Farlig på Finn....hi,hi.....

    Så nydelig bilde av deg på siden her❤❤❤

    Klem på klem

    SvarSlett
  3. Oi så heldig du har vært:) Helt nydelige var benkene..
    Jeg er nesten blitt hekta på Finn.no:)) Har fått en del
    skatter under gis bort, og da MÅ en jo bare ha, selv om det
    blir en del hodebry:))
    Blir spent å se hva du får til med disse nydelige skapene.
    Ha en nydelig dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei Bente :)

    Skjønner godt at du falt for dette, utruleg fint var det! Kjenner meg igjen i det at mannen kan riste litt på hodet :) Du gjorde i alle fall ein godt funn etter mi meining. Plass klarer ein alltids å lage.

    Klem

    SvarSlett
  5. Wow... for et funn! Jeg er (nesten ikke) misunnelig! he-he

    SvarSlett
  6. Her har du virkelig gjort et kupp ja!!
    Du får nok plass til det tenker jeg:) Genialt å bruke det ene som tv bord!:)
    Spennende å se hvor du skal ha de!:)
    Ha en nydelig kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Virkelig fine møbler du har funnet, klart at du ikke kunne la dem slippe unna:-) Du finner sikkert en fin plass til dem, tv-bord var jo en veldig god ide. Klem

    SvarSlett
  8. for en lykke!
    disse var bare så vakre at jeg får hjertebank :-)

    jeg ville nok vurdert å ha dem orginale, for om man maler noe som er 100 år gammel blir sjarmen borte.
    hadde nokk byttet ut noe for å få plass....fnis!

    blir spenende å se videre.
    ha en fin dag!

    klem tone

    SvarSlett
  9. Så flotte kjøkkenbenker.
    Så heldig du er som kom over dette.
    Blir en flott tv benk.
    Ja du finner nok en plass til den andre benken også.
    Ønsker deg en velsignet god dag :)

    SvarSlett
  10. Den lange benken passer som tv benk hos meg den Bente :) De er så flotte og et røverkjøp- gleder meg til å se når tv og det er på plass :)

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  11. Så kjekke kommentarer :-):-)
    Takk skjønninger♡

    Klemmer fra meg sendest ;-)

    SvarSlett
  12. Härligt med så fina fynd, men våra män förstår sig inte på sånt där;)) Tack för söta kommentarer hos mig, o ha en härlig höstkväll ♥ Kram fia

    SvarSlett
  13. Å så heldig du har vært Bente!!Elsker alt av gamle skap og sånt,og desse var så sjarmerende!!!!!!!!!!!!Du får nok helt sikker plass...en gang...til slutt.Ikke alltid man vet med det samme hvor man skal gjøre av tingene,men du skal se det er en ening med det...plutselig dette idèen nedi hodet og alt faller på plass!!! :)
    Synes skapene haddde nydewlig farge og patina akkurat som dem er,men de blir nok også fine som malt.Valgets kvaler :)))
    Finn er kjekk,ikke sant ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  14. Dette var du heldig med Bente! Disse skapene er ikke så lette å få tak i. Vi har et slikt skap som er veldig gammelt og plassbygd så det kan ikke flyttes. Nydelige gamle skatter du har der❤ klem klem klem❤❤❤

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥