søndag 2. desember 2012

KREATIVT SPRELL

Her er tre-eska jeg lovet å vise dere, med engler på esken ble det en nydelig JULE pynt ♥ 
Men kan jo stå fremme hele året egentlig. 
Den er ganske stor,dere ser den i forhold til
 fyrstikkesken bak her.
Motivet går igjen på lys, fyrstikkeske og denne esken.
Står spredt rundt i stua :)

Jeg printet ut feil på skriveren,skulle ha to mindre.
Men jeg oppdaget det for seint, men bra var 
det for da kom jeg på å ha den på her :)) Med litt sjatteringer  rundt kantene synes jeg det ble flott :)
Lov å skryte litt vel ?? SMILE


Her er bildet tatt om kvelden 

Kjekt jeg fikk dere til å dra på smile båndet i forrige 
innlegg ;) he he
Må jo ha litt selv ironi,er ikke dere enig? 

Nå lukter det pinnkjøtt i huset,namm det blir årets første for min del :) Så skal jeg og minste gutten
på Putti Plutti Pott senere idag :) Kjenner nisse mora så det blir gøy :))

Må dere ha en velsignet første søndag i 
advent ♥

Klemmer Bente

10 kommentarer:

  1. Å for en nydelig eske skjønnas!
    Og kose deg med pinnekjøtt og koselig forestilling.
    Her er raspeballer og knok i dag!

    Jeg elsker selv ironi...viktig å le litt av seg selv og! Hi,hi.
    God søndag min Bentevenn!
    Varm klem
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Hei Bente-mor!:)
    Den var bare nyyyydelig!Så lekkert!;)(Elsker sånt nips:)Og det som er så greit som du sier at det kan stå fremme hele året:)
    Syns jeg kjente middagslukta helt bort her nå jeg!!"Snuse,snuse..":)
    hørets godt og julete ut:):)
    Håper du får en nydelig dag:)mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  3. Hihi morsomt forrige innlegg.:)) Du lager de
    lekreste ting,nydelige bilder. :)
    Flott adventshelg til deg og kos dere på
    pluttipotten.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Så utrolig skjønn!
    Du er så flink!!
    Skulle ønske jeg var bare halvparten så kreativ som du ,-)

    Ha en fin første søndag i advent!
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Kjempe flott boks. Du er så flink til å gjøre det stemningsfult. Notearkene i glasset var utrolig dekorativt.

    Ønsker deg en fin 1.advent!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  6. Du har god grunn til å skryte litt når det ble så flott! Sukk! :) :)
    Kos dere med pinnekjøtt og andre morsomme aktiviteter :)
    Ha en fortsatt fin 1.søndag i advent :)

    SvarSlett
  7. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Ett nydelig skrin du har laget *applaus*

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett
  8. Kjempefine saker du lager!
    Du er kreativ!!
    Spiste pinnekjøtt på lørdag...det smakte fortreffelig :)

    SvarSlett
  9. Det er et nydelig motiv, har et lignende som jeg også bruker på fyrstikkesker.

    SvarSlett
  10. Hi hi flinke mannen din :) godt dere hadde en isskrape i nærheten da :)

    Det var hell i uhell vil jeg si- om den printingen- flott ble det !

    Nam nam til pinnekjøtt. Har kjøpt, men det ligger i fryseren ennå.

    Ønsker deg en flott desember uke Bente !

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥