fredag 26. september 2014

Jeg måtte ha på et frimerke


Ingen  POSTKORT uten frimerke ;) Nå kan det sendes, haha
Jeg ble iallfall fornøyd med plasseringen, ofte er jo frimerke og stempel oppå hverandre.
HER kan dere lese mer om skapet ;)


Da ble det fra Roma til Paris ;)

Her er det storm og skikkelig ruskevær. Solen tittet frem i noen sekunder 
da jeg tok bildet av skapet.
Godt å lage seg en god kopp med te og krype under et teppe,

Denne koppen er ganske nyinnkjøpt :)
Ble dere overrasket av fargevalget :D

Skatollet fikk seg også en adresse :)





God helg og takk for at du titter innom meg det setter jeg pris på :)


Klem Bente-mor

9 kommentarer:

  1. Heia Bente!
    Vet du det skapet er helt superfint!
    Herlig med det frimerket på:)
    Flott med dekor på skatollet også, flinke deg!
    Håper du koser deg inne i ruskeværet, og har en fin kveld:)
    Takk for koselig kommentar :)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. For et nydelig skap du har dekorert.
    Stilig med frimerke og stempel på.
    Du er flink. Nydelig kopp.
    Koselig med en fin kopp til teen
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  3. Jättefint! Verkligen! Det gillar jag...du har alltid så bra idéer! Alltid lika härligt att kika in till dig...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  4. For et lekkert skap! Stilig med frimerke og stempel!
    Fin helg til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Helt herlig Bente !
    Både skapet og skatollet ble jo bare helt lekkert ...sukk SÅ fint !
    Dere har riktig fått ruskevær .
    Kos deg inne under teppet og med noe varmt i den fine koppen ..
    God helgeklem fra Anne

    SvarSlett
  6. For et nydelig og romantisk skap! Det ble veldig fint med stempel og frimerke på også :) Noe nytt og annerledes :)

    Ha en fin søndag, ruskevær eller ei :)

    SvarSlett
  7. Var så sikker på at jeg hadde kommentert her før- men da var det bare gjort i tankene da :P
    Så flink du er- det ble så flott, skikkelig lekkert- og de der er det ikke mange av :)
    Her skinner sola i dag og vi har mye på gang- det vil du komme til å se snart !

    Spennende dag i dag for Bjørn sønn min hadde visning på hytta i går og det første budet har kommet inn. Håper det kommer fler !

    Ønsker deg nydelige høstdager og en herlig dag i dag :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  8. Hei, og takk for hyggelig besøk hos meg :) Da måtte jeg jammen meg kikke litt innom hos deg også. Du har en flott blogg og jeg skal komme innom på besøk igjen her :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  9. Det ble jo superfint da, med frimerke og stempel og det hele.
    Dette innlegget hadde gått meg hus forbi, men det er aldri for sent å gi en kompliment.
    Er så gøy å se på prosjektene dine. Jeg tør liksom ikke prøve engang jeg. Men til uka
    har jeg bestemt meg for å male vinduskarmene hvite i kjøkkenet her. Litt forandring ihvertfall.
    God kveld til deg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥