lørdag 22. mars 2014

CHALK PAINT fra Annie Sloan

Kom i posten igår.Fargen jeg bestilte er en støvrosa fargen
Se så fin den er da :) :) 
(Bilder av nymalte lysestaker lenger ned ;)

Fargen heter Antoinette, flott navn på en farge :)


Boksen er jo skikkelig fin også, kan liksom stå litt fremme uten at det skjemmer noe ;)


Kjekt å ta bilder :)


Her ser dere veldig godt hvordan fargen ser ut, litt gammel rosa i den

Ble anbefalt å bruke denne til slutt på møbler ol. 
Jeg holder på å male to lysestaker for å sjekke hvordan den funker.
 Planen er å male en gammel barnestol og et rundt bord.


Plottet inn de ferdige lysestakene jeg:) 
Malingen ble et hakk mørkere med voksen, men 
synes den var veldig fin.Litt brunt i seg kanskje?



"Nye" lysestaker



Slik så de ut, finere i rosa synes jeg ;)

I dag har jeg endelig får shoppet meg litt nye klær :):) 

På en av toppene jeg kjøpte står det:

Don´t  Look
Back......
The Future
Is In
Front Of You

Yes, akkurat det skal jeg gjøre :D

Da ønsker jeg dere alle en rosenrød helg


God klemmmmm

Bente-venn



14 kommentarer:

  1. Så herlig rosa farge! Boksen er også så flott. Blir fint å se resultatetet av det du maler.

    SvarSlett
  2. Det er så sant ! Fremtiden ligger forann oss ;)
    Det var en skjønn farge du har fått tak i.
    Eg er ikkje så fan av rosa, men denne var fin !
    Må få se hvordan det blir ja ;)
    Ha en kjempe fin helg !
    Klem

    SvarSlett
  3. Åååå dåneskjønn farge!!!!
    Fikk hjertebank her nå;)))

    Koselig med litt nye klær.....lenge siden jeg har kjøpt det faktisk.....bare blomster på med vettu...knis.
    Nå er det natta her.....tidlig på en lørdag kanskje men pytt pytt, er man sliten så er man det!

    Nattklem .

    SvarSlett
  4. wow så nydeli
    glede meg til
    du har malt med den
    klem eli:)

    SvarSlett
  5. Lysestakene ble skikkelig søte. Hadde ikke trodd man kunne male rett på glaserte ting.
    Men det er jo supert at det går an. Malingen er vel litt matt siden det er kalkmaling og da
    er det sikkert god heft. Har aldri prøvd kalkmaling selv. Men dette så jo ut som noe som
    bør prøves. Takk for tips.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Ljusstakarna blev jätte fina! Ljuvlig färg :)
    Ha en fin start på den nya veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  7. Jeg er utrolig glad i pudderrosa, eller tåkerosa som jeg også kaller det :o) Jeg bruker det lite i interiøret, men dette var jo kjempefint!! En skikkelig makeover på lysestakene :o) Herlig! Klem fra Nina

    SvarSlett
  8. Så nydelig farve, og disse kalkmalingene gir jo bare så herlig resultat! Lysestakene ble kjempefine.

    Fin ny uke til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  9. Så lekkert det ble! Gøy å fornye litt. :)
    Håper formen er bedre. Ønsker deg en trivelig mandag!
    *klem*

    SvarSlett
  10. Likte den superskjønne rosafargen:)
    Kos med slike pastellfarger på saker og ting.
    Lysestakene ble nydelige!

    Ønsker deg en fin uke videre!

    SvarSlett
  11. Nydelig farge og maling <3 ser ut som jordbær softis. Lysestakene ble lekre.

    God kveld og en fin uke til deg Bente :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  12. Ååå jeg likte den teksten - klopke og herlige ord,.fikkl energi fra dewm rett og slett!!!!! :)))
    OPg malingen da...ja bare nydelig utenpå og inni!Så gøy å eksperiomentere litt!!! :))
    MNyt den herlige dagen
    Toveklem :)

    SvarSlett
  13. hvor kjøpte du malingen? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei
      Her er mail adressen du kan kontakte de på :

      cartofflene@epost.no

      Bente

      Slett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥