torsdag 25. april 2013

TESTING TESTING

Sammen med 11 andre bloggere fikk jeg i november gleden av å være test bloggere for den nye velvære serien til Nille.Det ble testet Olive Care, Sweet Flower Garden og Clean handsoap + håndkrem.
Jeg kom med ønske å teste Olive Care :))Oliven er rik på vitamin E og olivenoljen er også kjent for å forbedre hudens balanse og gjøre huden elastisk og fin. Olivenolje virker også lindrende på irritert hud. Jeg har en veldig sensitiv hud og må si at dette produktet var noe jeg  tålte godt :))


Jeg skrev et innlegg tidligere og det kan du lese HER. Da hadde jeg ikke fått testet så masse.Jeg skrev der at duften kunne godt vært litt dempet i kremene.Siden det er et natur produkt er ikke det nødvendig med så sterk duft. Jeg har i tillegg parfyme allergi, så jeg fikk ikke brukt så masse av kremene dessverre.  
Men datteren min fikk testet de ut og skrøt veldig av hvor fuktighets givende de var :)) Hun er plaget med tørr hud.Spesielt godt likte hun Body Butter, den var skikkelig bra sa hun :)) Sønnene mine fikk prøvd ut håndkremen,de har begge atopisk hud og denne virket maks fuktighets givende :)
Dusj såpen, skrubben og hånd såpen fikk jeg testet grundig. Huden ble myk og god etter på, dette er noe jeg kommer til å kjøpe mer av:) Dusj såpen kunne godt skummet litt mer.
Jeg fikk også en lip balsam og en lipgloss naturell. På mine lepper funket de bra, de gav veldig god fukt men kunne godt vært litt mer duft av de. Såg de hadde det samme med jordbær smak :) 
HER og HER kan du lese mer om produkt testingen. 

Så alt i alt er jeg svært fornøyd med 
Nille sine produkter :)
Takk Nille for at jeg fikk være med å 
teste produktene deres :)

Ha en fin dag!

Klem Bente 


10 kommentarer:

  1. Takk for at du deler din erfaring Bente- var spent på den fotkremen, men den hadde du ikke prøvd. Men regner med at den også er bra da :)

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Visste ikke de hadde fotkrem,den må jeg få prøvd.På beina går det fint med litt parfymert :))

      Takk for tipset Monica

      Slett
  2. Så delikat du hadde laget det til da, lekkert bilde Bentevennen. Jeg kjøpte noe arganolje i Warszawa, det er jeg litt spent på.

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  3. Herlig anbefaling fra deg, Bente <3 Og så innbydende bilde! Jeg håper torsdagen din er god, min venn. Selv har jeg siste innspurt på eksamen (som leveres i morgen - hurra!!), og burde absolutt ikke sitte her og skrive til deg...men det ville jeg. Og vil jeg, så gjør jeg ;) mange klemmer til deg, vennen.

    SvarSlett
  4. De ser verkligen lyxiga ut, produkterna du har testat. Bra att du sa att de inte skulle lukta så mycket, parfym är ju inte bra för huden...Själv har jag hittat en jättebra creme från Decleor, som jag nog aldrig kommer byta ut,)) Ha en härlig helg! Kram fia <3

    SvarSlett
  5. Nille har mange bra produkter til en billig penge, og det liker vi ;) Har ikke prøvt noen av disse produktene, men tar med meg anbefalingen din!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  6. Sååå bra...dette ser veldig fristene og bra ut:)
    Takk for hyggelig hilsen...og GOD HELG:))

    SvarSlett
  7. Dette var noe jeg kunne tenke meg å prøve:)
    Kjempefint bilde du hadde av produktene!!:)
    Ha en flott søndag:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  8. Så flott og innbydende du har laget dette til Bente !
    Fikk virkelig lyst til å prøve produktene

    Håper du har fått mailen ..har hatt litt trøbbel med sendingen.
    Klem Anne ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Snakk om å skrive om hverandre :-):-)
      Den har jeg fått og svart på ;-);-)
      Takk for kos mail ♡

      Klemmer

      Slett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥