fredag 25. januar 2013

GIVE AWAY

am design heter nettbutikken som vil 
sponse min Give Away :))
Hun har også en kjempe koselig 
blogg og facebook side som også 
heter am design 
Ta en titt innpå begge disse å bli 
inspirert :))


Det er to flotte premier som dere ser:)
To metallbokser "Summer garden"og 
en gammeldagslig emaljekopp

♥♥♥♥♥♥♥♥

Under her kan dere se litt andre ting 
hun selger på butikken sin,masse lekkert :)



 Møbler kan du også få kjøpt





Her er reglene :




- 1 lodd for kommentar



- 1 lodd for følger (gamle som nye)


1 lodd hvis du linker til Give Away'en min 

på siden din


- 1 lodd for å like am design på face book


Tusen takk Anne-Marit ♥    

Da må dere ha en alle tiders 
helg :))

Masse klemmer fra Bente










77 kommentarer:

  1. så flott gaver...jeg blir med!

    3 lodd på meg :-)

    klem tone
    takk for tips av nettbutikk ...skal inn og la meg friste.

    SvarSlett
  2. Hei! Superfin Give Away du har laget. Med fine bilder. Vil gjerne at det er et lodd for og like siden til am design på fb. Fint hvis du kan linke til den. Masse lykke til.
    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Så mange nydelige ting.
    Ja dette vil jeg jo være med på selv om jeg tror
    jeg har brukt opp vinnerlykka mi for ei stund, hehe
    Blir tre lodd på meg.
    Ha en riktig god lørdag :)

    SvarSlett
  4. Så flotte premier da! Dette må jeg jo være med på!
    3 lodder til meg!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  5. Jeg blir meg og tar 4 lodd. Er allerede følger av bloggen din og am design på fb. Har også linket på bloggen min. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. HEI,
    jeg melder min interesse....
    2 lodd blir det også.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  7. Å så koselig da!
    Anne-Marit er jo så skjønn!
    2 lodd på meg da søde snupp!

    God helg da min venn.

    Klemmer i bøtter og spann.

    SvarSlett
  8. Jeg tar to lodd og krysser fingrene! :)

    Mvh Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Så fine gaver du gir bort :)
    Jeg tar tre lodd!
    Ønsker deg en flott helg videre ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. Kjempe fine premier! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Kommentar, følger og liker på facebook.

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  11. Full pakke :) Så moro med Give Away !


    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  12. Smeller til med 4 lodd jeg også. :)

    Fortsatt god helg Bente, håper alt er bra med deg.

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  13. Hei! Så fine premier;) Jeg satser for fullt med 4 lodd;)

    SvarSlett
  14. Hei Bente :-)
    Jeg vil gjerne være med på din Give Away :-)
    Det blir 4 lodd på meg, har gjort alt på loddlisten.
    Ha en fin Lørdagskveld, hils familien :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  15. 1 lodd for kommentar :) marita_sb27@hotmail.com

    Marita B

    SvarSlett
  16. Her var det masse flott!! Prøver lykken hos deg med 3 håpefulle lodd!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  17. For en fantastisk giveaway :)
    Lekker nettbutikk, gleder meg til å titte nærmere på den.
    Jeg tar 4 lykkelodd :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  18. Hei! Ny følger her, vil gjerne være med på trekningen. Lagt meg til som følger på fb hos am design, ser ut for at de har masse flott.

    3 lodd til meg!

    Mvh. HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  19. Kjempefine gaver, prøver lykken med 4 lodd :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  20. Nydelige bokser! Jeg tar 4 lodd.

    SvarSlett
  21. Så flotte gaver:)så klart eg vil være med:)2 lodd til meg!
    Fin fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  22. 2 lodd på meg, ha en fin kveld !

    mvh Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  23. 1 lodd!

    (maritabye@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Hei!
    Har lagt meg til som følger, likt am på Facebook. Så tre lodd på meg.
    Flott premie :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  25. Så koselige saker...er gjerne med :)
    Følger og kommenterer.

    Ønsker deg en fin ny uke :)

    SvarSlett
  26. Tar et lite vinnerlodd ;o) For en nydelig heading du har!!

    SvarSlett
  27. Hei! To lodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  28. Hei! :D
    Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd.

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  29. JEg blir gjerne med. 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  30. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg trekker to lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  32. 3 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  33. Jeg ønsker meg to lodd og håper på vinnerlykken:-)

    SvarSlett
  34. Deltar med 3 lodd :-)

    tsae86 @ hotmail.no

    SvarSlett
  35. Så flotte ting du lodder ut - blir gjerne med med to lodd jeg :) Nydelige ting å få kjøpt der - må inn og titte!
    Super uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  36. Hei! Jeg liker på facebook og trekker to lodd :-)

    Hilsen Camilla :-)

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  37. Så koselige premier! :)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Håper du har det bra!
    *klem*

    SvarSlett
  38. Kjære gode deg - så søt du er som har giveaway igjen, du er så god på det. Blir jo bare 2 lodd på meg, men henger meg med likevel. kommentar og følger (har ikke FB og linker aldri av prinsipp typisk... ;)) håper du har det bra - håper jeg skal få sendt deg en mail snart, men tiden strekker for tiden ikke til...mange klemmer til deg <3

    SvarSlett
  39. Hellooo!! Vilka fina priser, o vilken mysig affär;)) Jag går all in o kör på 4 lotter ♥ Ha en härlig kväll! Kram fia

    SvarSlett
  40. Hei
    La meg til som følger og linker på min blogg.
    3 lodd på meg da:)

    SvarSlett
  41. De boksene var bare heeeelt fantastiske! Me want!
    2 lykkelodd til meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  42. ❤❤❤bare innom med en stor klem❤❤❤

    SvarSlett
  43. Her var det mye fint!
    Henger meg på og trekker tre lodd, for kommentar og som følger av begge.
    :-)

    SvarSlett
  44. 1 lodd :)

    sunniva_berge@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Tusen takk for at du gir oss mulighet til å vinne så flotte ting. Elsker slike emaljekopper. deltar med 3 lodd. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  46. Så fine premier da. jeg tar 2 lodder og krysser mine fingre.
    Klem

    SvarSlett
  47. Hei Bente!tror den beste medisinen må være å kunne ta en bloggerunde igjen..:-)
    og wow for en fin give away!den vil jeg jo selfølgelig være med på!!
    2 lodd på millemor da:-)
    veldig koselig å kikke innom hos deg igjen...og kommentaren din på sist innlegg har jeg lest mange ganger.ble så glad for den.
    ønsker deg en flott kveld Bentemor!!mange gode klemmer fra meg.

    SvarSlett
  48. Så koselige premier :)

    Jeg tar 1 lodd.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  49. Hei :)

    så koselige premier, denn må jeg bli med på!
    3 lodd på ble det på meg, jeg følger deg fra før, likte på facebook og her er kommentaren ;)

    Artig butikk, må sjekke den ut mer. Ingvild-Christin

    SvarSlett
  50. Deltar med ett lodd :-D
    martehr@live.no

    SvarSlett
  51. Jeg er med;) 3 lodd på meg;):)
    Har ikke facebook så;)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  52. Hei på deg!

    Da blir det 4 lodd på meg, og jeg håper at 1 av dem er lykkeloddet!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  53. Dette var en flott give away Bente <3<3 jeg prøver lykken på 2 lodd. tvi tvi:-):-)

    SvarSlett
  54. Heisann!
    Så søte premier <3. Jeg prøver lykken med to lodd.

    Klem Maye

    SvarSlett
  55. Flott give away, jeg blir gjerne med! Jeg prøver lykken med 2 lodd:)
    Trine

    SvarSlett
  56. 3 lotter till mej och nu håller jag tummarna för vinst. Mycket fina "give away" och din blogg är trevlig att följa.

    /Helen

    SvarSlett
  57. Fin blogg du har. Følger. Kommentar.liker. Blir 3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  58. Hei :) fine ting på en fin blogg :) 2 lodd. Klem fra meg

    SvarSlett
  59. Hei:-) fin blogg herre, så dein bli æ å følg fra no;-) Så to lodd på mæ, åsså krysse æ fingran å håpe på nån tå de fine premian. Vennlig hilsen Ine
    namsosroklubb.ine@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Åååå så kjekt med giveaway,
    jeg knotter meg på med 1 lodd.
    Du må bli med på min du også.;)
    Bamseklem.

    SvarSlett
  61. Det vil jeg selvfølgelig gjerne være med på, så søte ting.
    4 lodd :)

    SvarSlett
  62. Så vakre ting! Jeg tar et lodd. :)

    SvarSlett
  63. 4 hærlige lodd flyr med vinden,
    og lander på trappa ovenfor grinden:)
    Digger siden og din gavmildhet,
    fantastiske premier blir utdelt:)

    Håper så inderlig noen av dem,
    faller i postkassa ved mitt hjem..
    Skriver noen ord mens øyne skinner,
    kanskje med dette blir jeg en vinner:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt :):)
      Tusen takk for flott dikt ♡

      Slett
  64. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  65. deltar med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  66. Jeg blir gjerne med!
    Kjempeflotte ting:)
    3 lodd til meg er du snill;)

    SvarSlett
  67. Jeg blir gjerne med på dette. Følger får jeg ikke blitt, da Google setter begrensninger på antall blogger her, men jeg har kommentert så det skulle bli ett lodd. Dessuten har jeg linket til givawayen på siden min, og likt på FB.

    Det skulle bli 3 lodd.

    SvarSlett
  68. 4 lodd, likt, delt og følger er eg allerede :)

    Janne Kari Viken
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg prøver lykken med 4 lodd :)
    Har fulgt deg lenge allerede :)
    Har delt konkurransen på min Facebook side.

    Krysser fingrene og ønsker deg en kjempe fin Helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  70. Hei :-)

    Flott giveaway, blir gjerne med.
    Trekker 4 stk lodd og håper lykken
    kommer min vei :)
    Ha en riktig GOD HELG!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  71. Nydelig premie! Trekker 4 lykkelodd og krysser fingrene!
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/02/giveaway-hos-loftkroken.html

    Klem

    SvarSlett
  72. I'm in:)
    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  73. Så søt premie! Jeg kaprer 2 lodd (kommentar og følger).

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  74. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    liker på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥